Fraud Blocker

Baza wiedzy

Artykuły i praktyczne porady dotyczące promocji firmy w internecie.

strony internetowe kancelarii prawnych

Czego nauczyliśmy się realizując strony internetowe dla kancelarii prawnych?

W agencji interaktywnej The Lion niejednokrotnie pracowaliśmy nad projektowaniem stron internetowych kancelarii adwokackich i prawnych. Podczas tego procesu poznaliśmy potrzeby i...

Czytaj więcej
strona internetowa - cena

Ile kosztuje strona internetowa i co kształtuje jej cenę?

Zakładając swoją firmę czy posiadając już działalność, należy zadbać o jej promocję. Podstawą marketingu internetowego jest założenie własnej strony internetowej. Przygotowaliśmy...

Czytaj więcej

Strona internetowa z katalogiem produktów

Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami w projektowaniu stron internetowych z funkcjonalnością katalogu produktów. Jeśli jesteś producentem lub dystrybutorem, ale...

Czytaj więcej

5 cech skutecznego sklepu internetowego

Poznaj nasze sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego Wyróżnij się, albo zgiń! W dobie...

Czytaj więcej

O nas – pomysły na imponującą podstronę o firmie

Głównym celem podstrony „O nas” jest wzbudzenie poczucia zaufania do marki wśród naszych klientów. Poniżej przedstawiamy nasze pomysły na atrakcyjną, a...

Czytaj więcej

Strona internetowa inwestycji deweloperskiej

 Sprawdź nasze pomysły na skuteczną stronę internetową nowoczesnej inwestycji deweloperskiej.

Czytaj więcej

Jak uzyskać wysoki wynik w Google PageSpeed Insights?

Dlaczego warto zadbać o wysoki wynik w Google PageSpeed Insights? Wynik strony internetowej w Page Speed Test od Google jest jednym...

Czytaj więcej

Jak przygotować skuteczną stronę ofertową?

Poznaj nasze sposoby na przygotowanie skutecznej podstrony prezentującej ofertę. W tym artykule odkrywam karty i na przykładzie własnej strony ofertowej omawiam...

Czytaj więcej

Jak tworzymy strony internetowe, których wydajność sprzyja sprzedaży

Jak skrócić czas ładowania strony internetowej? Obecnie większość użytkowników internetu korzysta ze stron internetowych za pomocą urządzeń mobilnych, telefonów i tabletów....

Czytaj więcej

Facebook

🚀 "Call to Action" to fraza, przycisk, grafika lub dowolny inny element, który nakłania odbiorców do podjęcia określonej akcji 📣Jeśli próbujesz:🧨sprzedać produkt, 🧨zachęcać do subskrypcji,🧨skłaniać do pobrania e-booka,🧨 nakłonić do udziału w konkursie itp.silny i zgrabnie skonstruowany "Call to Action" Ci w tym pomoże.Jak dobrze go stworzyć? 🤔1️⃣ Zachowaj prostotę - upewnij się, że Twoje "Call to Action" jest zwięzłe i łatwe do zrozumienia. Unikaj długich i zawiłych zdań. Skoncentruj się na konkretnej akcji, którą chcesz, aby odbiorcy podjęli.2️⃣ Użyj dynamicznego języka - skorzystaj z mocnych i przekonujących słów, które pobudzą emocje Twoich odbiorców. Wywołaj w nich poczucie pilności i przekonaj ich, że to teraz jest odpowiedni moment na podjęcie działania.3️⃣ Wykorzystaj odpowiednie narzędzia wizualne - przemyśl wygląd Twojego "Call to Action". Zastosuj kontrastujące kolory, wyróżniające się przyciski i inne elementy, które przyciągną uwagę odbiorców.4️⃣ Dostosuj "Call to Action" do kontekstu - pamiętaj o dopasowaniu go do kontekstu komunikacji. Upewnij się, że pasuje do treści, w której jest umieszczony, i że zachęca odbiorców do dalszego zaangażowania. ... See MoreSee Less
View on Facebook
Przed Wami kolejna seria #nierozumiemit i 🔥front-end🔥Front-end to część procesu tworzenia stron internetowych, która skupia się na tym, co użytkownicy widzą 👀 Dotyczy to wszystkich elementów związanych z interfejsem użytkownika: układu, kolorów, czcionek, przycisków, formularzy i animacji 🟥🟧🟨👨‍💻Główne technologie używane w front-endzie to HTML (HyperText Markup Language), CSS (Cascading Style Sheets) i JavaScript. HTML definiuje strukturę i zawartość strony, CSS kontroluje wygląd i stylizację, a JavaScript dodaje interaktywność i dynamiczne funkcje.❓Dlaczego front-end jest tak ważny i co daje❓💣 wizualną prezentacjęFront-end odpowiada za estetykę i prezentację strony internetowej. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu kolorów, typografii i układu, można stworzyć atrakcyjny i spójny wygląd strony, który przyciąga uwagę użytkowników.💣 responsywnośćFront-end pozwala na dostosowanie strony do różnych urządzeń i rozmiarów ekranów. Dzięki temu strona wygląda dobrze zarówno na komputerach, tabletach, jak i smartfonach, co wpływa na lepsze doświadczenie użytkownika.💣 interaktywnośćFront-end umożliwia tworzenie interaktywnych elementów na stronie takich jak: przyciski, menu rozwijane, animacje czy formularze. To sprawia, że strona jest bardziej zaangażowana i przyjazna dla użytkowników.💣 łatwość nawigacjiPoprawnie zaimplementowany front-end zapewnia intuicyjną nawigację i łatwe poruszanie się po stronie. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu elementów i czytelnej strukturze użytkownicy mogą łatwo znaleźć to, czego szukają.Dobre zrozumienie front-endu jest kluczowe dla tworzenia atrakcyjnych i interaktywnych stron internetowych, dlatego wszystko już Wam wytłumaczyliśmy 😏 ... See MoreSee Less
View on Facebook
🤝Mając wybraną agencję interaktywną, możesz przejść do stworzenia dla niej briefu, aby wyrazić swoje oczekiwania i ułatwić pracę nad projektem.❓Jak to zrobić❓🟢Określ cele projektu -na początku briefu podaj jasne i konkretne cele, które chcesz osiągnąć dzięki projektowi. Czy chodzi o zwiększenie sprzedaży, budowanie marki czy zwiększenie zaangażowania użytkowników? Im bardziej szczegółowe cele, tym łatwiej agencji dostosować strategię.🟢Opisz grupę docelową - przedstaw agencji jak najwięcej informacji o swojej grupie docelowej. Określ demografię, zachowania, preferencje i cele odbiorców.🟢Określ funkcjonalności - przedstaw agencji interaktywnej jakie funkcjonalności są niezbędne dla Twojego projektu. Czy potrzebujesz sklepu internetowego, formularza kontaktowego, a może panelu administracyjnego?🟢Podaj wytyczne dot. designu i grafiki - jeśli masz jakieś konkretne pomysły na design lub oczekiwania odnośnie estetyki projektu, warto to uwzględnić w briefie. Możesz podać przykłady stron lub inspiracje graficzne, które podobają Ci się i chciałbyś, aby były uwzględnione w projekcie.🟢Określ budżet i terminy - zwróć uwagę na to, czy agencja musi uwzględnić koszty hostingowe, obsługę serwera czy inne dodatkowe wydatki.🟢Zadaj pytania - na końcu briefu możesz uwzględnić sekcję z pytaniami do agencji. Jeśli masz jakieś konkretne wątpliwości lub oczekujesz dodatkowych informacji, możesz je tu uwzględnić. To pomoże agencji lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i odpowiedzieć na Twoje pytania.I gotowe❗️Jednym dokumentem ułatwisz sobie współpracę z firmą odpowiedzialną za Twoją stronę 😎 ... See MoreSee Less
View on Facebook
✨ Wiecie, że mniej czasami oznacza więcej? W dzisiejszym poście przyjrzymy się potędze minimalistycznego designu i tego jak może zrewolucjonizować stronę internetową.🤔Co daje Ci wykorzystanie minimalizmu u siebie na stronie?🔺Czytelność - zredukowanie zbędnych elementów pozwala na lepsze skoncentrowanie uwagi użytkownika na treści. Minimalistyczne układy i przestrzeń oddzielająca elementy sprawiają, że łatwiej jest odczytać i zrozumieć informacje.🔺Estetykę - czyste linie, spójność wizualna i staranne wykorzystanie białej przestrzeni tworzą harmonijny i elegancki wygląd. Minimalizm jest doskonałym narzędziem do tworzenia nowoczesnego i przyciągającego wzrok designu.🔺Łatwość nawigacji - ograniczenie ilości elementów pozwala na łatwiejsze poruszanie się po stronie. Minimalistyczny design zapewnia czytelne menu i intuicyjne interakcje, co prowadzi do pozytywnego doświadczenia użytkownika.Dlatego postaraj się na swojej stronie:🔸ograniczyć ilość kolorów,🔸skupić się na typografii,🔸usunąć zbędne elementy,🔸wykorzystać białą przestrzeń.✨ Możesz wciąż wzbogacić swój design o subtelne efekty animacji, interaktywne elementy i fotografie wysokiej jakości. Kluczem jest umiejętne zbalansowanie i proporcjonalne wykorzystanie tych elementów ✨ ... See MoreSee Less
View on Facebook
🐱🧠 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Musiałeś coś kiedyś zbriefować? 😮Nawet jeśli nie, dobrze wiedzieć czym brief tak właściwie jest, bo posiadając swoją firmę, powinno się go mieć.📄Brief to dokument, który jest kluczowy w procesie tworzenia strategii brandingowej. To właśnie na jego podstawie agencja brandingowa ma jasno określone cele, jakie chce osiągnąć, a także wizję i wartości danej marki. Co powinno się w nim znaleźć❓🔸informacje na temat marki🔸cele🔸wartości🔸opis konkurencji🔸unikalne cechy (wyróżniające się na tle innych)Dobry brief powinien być klarowny i jednoznaczny, a także zawierać konkretne wytyczne dla agencji, która może stworzyć całą strategię dla Twojej marki. Jeśli chcesz stworzyć ją samodzielnie, brief pozwoli Ci wyznaczyć kierunek i będzie bazą informacji potrzebną do zmian. ... See MoreSee Less
View on Facebook