Poznaj nasze sposoby na przygotowanie skutecznej podstrony prezentującej ofertę. W tym artykule odkrywam karty i na przykładzie własnej strony ofertowej omawiam w jaki sposób przygotować skuteczną stronę opisującą produkt.
Przykuj uwagę użytkownika
Najważniejszym zadaniem każdego produktu jest rozwiązanie określonego problemu nabywcy. Na przykład zamawiamy nową firmową stronę internetową, ponieważ zanotowaliśmy spadek przychodów w firmie i chcemy lepiej docierać do nowych, potencjalnych klientów.
Kluczem do przykucia uwagi klienta jest zidentyfikowanie jego potrzeby oraz zaproponowanie rozwiązania, które pomoże mu osiągnąć zamierzony przez niego cel. Każde przedsiębiorstwo, co do zasady nastawione jest na generowanie zysku, a w tym celu musi pozyskiwać nowych klientów. Realizując strony internetowe dla firm, kładziemy nacisk na to, że „Projektujemy strony internetowe, które pozwolą Ci efektywnie pozyskać klientów”.
Przykład:
Stosuj czytelny układ treści oraz eksponuj nagłówki
Użytkownicy internetu działają w ciągłym pośpiechu i czytają wybiórczo. Daj im możliwość zapoznania się z głównymi korzyściami Twojej oferty bez konieczności zagłębiania się w długi, szczegółowy opis. Wszystkie najważniejsze informacje, kluczowe do podjęcia decyzji zakupowej zawrzyj w nagłówkach poszczególnych sekcji opisowych. Takie podejście docenią Twoi potencjalni klienci, którzy chcą przyswoić tylko minimum podstawowych informacji niezbędnych do porównania ofert na rynku i podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
Na końcu każdego bloku tekstowego stosuj przyciski „Call to action”, wzywające użytkownika do podjęcia określonego, pożądanego przez Ciebie działania. Możesz na przykład przekierować użytkownika do portfolio lub kontaktu.
Przykład:
Posługuj się językiem korzyści
Spójrz jeszcze raz na nagłówki sekcji opisowych zaznaczone na powyższym zrzucie ekranu. Do każdej cechy produktu przypisaliśmy jednocześnie korzyść, która z niej płynie dla klienta. Na przykład:
Indywidualny projekt graficzny strony WWW, który wyróżni Twoją markę w internecie. Indywidualny projekt graficzny = wyróżnienie marki w internecie. Działając na rynku pełnym konkurentów wyróżnienie się od innych unikalnym projektem graficznym zapewni mi przewagę konkurencyjną.
Pełna responsywność, czyli jedna strona na wiele urządzeń. Responsywna strona internetowa = dostępność na wielu urządzeniach Obecnie większość użytkowników sieci korzysta z urządzeń mobilnych. Jeśli moja strona internetowa będzie dobrze dostosowana do wszystkich urządzeń, moi klienci będą mogli zapoznać się z jej treścią gdziekolwiek się znajdują. Wpłynie to na ich komfort i pozytywny odbiór mojej firmy.
Pokaż dowód zaufania społecznego
Nikt z nas nie chce się naciąć. Chętniej kupujemy produkty od firm, które są już sprawdzone przez innych. Prezentując referencje swoich obecnych klientów zwiększasz zaufanie do swojej marki.
Prezentuj wiarygodne referencje. Opinia powinna być podpisana oraz zawierać informację np. o firmie, z której pochodzi. Takie podejście umożliwi Twoim klientom weryfikację autentyczności referencji. Niejednokrotnie spotkałem się już z sytuacją, w której nowy klient kontaktował się z jednym z moich obecnych kontrahentów w celu zapytania o przebieg naszej współpracy.
Przykład:
Rekomendacja o podwójnej sile
Pisemna referencja ma dużą moc, jednak wyobraź sobie materiał wideo, w którym klient opowiada o swoim sukcesie osiągniętym dzięki współpracy z Twoją firmą, a na koniec materiału osobiście poleca Twoje usługi.
W agencji interaktywnej The Lion niejednokrotnie pracowaliśmy nad projektowaniem stron internetowych kancelarii adwokackich i prawnych. Podczas tego procesu poznaliśmy potrzeby i...
Kolorystyka i grafika odgrywają kluczową rolę w projektowaniu strony internetowej dla salonu kosmetycznego. Badania pokazują, że odpowiednio dobrane kolory mogą wpływać...
Estetyka strony internetowej jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zaangażowanie użytkowników. Badania pokazują, że pierwsze wrażenie formuje się w ciągu 50 milisekund,...
Reklama internetowa odgrywa kluczową rolę w strategiach marketingowych małych firm z kilku istotnych powodów. Przede wszystkim, internet stanowi główne medium, w...
Wybór odpowiedniej platformy do stworzenia strony internetowej jest kluczowym elementem w procesie tworzenia skutecznej obecności online. Na rynku dostępnych jest wiele...
Agencje SEO zajmują się kompleksową optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Ich celem jest osiągnięcie jak najwyższej pozycji w...
Audyt stron internetowych to kompleksowa analiza witryny internetowej, obejmująca ocenę jej wydajności, funkcjonalności, użyteczności oraz optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Proces...
SEO to skrót od Search Engine Optimization. Oznacza optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Celem analizy słów...
Czytaj więcej
Sprawdź nasze wybrane realizacje stron internetowych
Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia