Najlepsze strategie reklamy internetowej dla małych firm
Reklama internetowa odgrywa kluczową rolę w strategiach marketingowych małych firm z kilku istotnych powodów. Przede wszystkim, internet stanowi główne medium, w...
Data publikacji: 16.03.2021
Poznaj nasze sposoby na przygotowanie skutecznej podstrony prezentującej ofertę. W tym artykule odkrywam karty i na przykładzie własnej strony ofertowej omawiam w jaki sposób przygotować skuteczną stronę opisującą produkt.
Najważniejszym zadaniem każdego produktu jest rozwiązanie określonego problemu nabywcy. Na przykład zamawiamy nową firmową stronę internetową, ponieważ zanotowaliśmy spadek przychodów w firmie i chcemy lepiej docierać do nowych, potencjalnych klientów.
Kluczem do przykucia uwagi klienta jest zidentyfikowanie jego potrzeby oraz zaproponowanie rozwiązania, które pomoże mu osiągnąć zamierzony przez niego cel. Każde przedsiębiorstwo, co do zasady nastawione jest na generowanie zysku, a w tym celu musi pozyskiwać nowych klientów. Realizując strony internetowe dla firm, kładziemy nacisk na to, że „Projektujemy strony internetowe, które pozwolą Ci efektywnie pozyskać klientów”.
Użytkownicy internetu działają w ciągłym pośpiechu i czytają wybiórczo. Daj im możliwość zapoznania się z głównymi korzyściami Twojej oferty bez konieczności zagłębiania się w długi, szczegółowy opis. Wszystkie najważniejsze informacje, kluczowe do podjęcia decyzji zakupowej zawrzyj w nagłówkach poszczególnych sekcji opisowych. Takie podejście docenią Twoi potencjalni klienci, którzy chcą przyswoić tylko minimum podstawowych informacji niezbędnych do porównania ofert na rynku i podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
Na końcu każdego bloku tekstowego stosuj przyciski „Call to action”, wzywające użytkownika do podjęcia określonego, pożądanego przez Ciebie działania. Możesz na przykład przekierować użytkownika do portfolio lub kontaktu.
Spójrz jeszcze raz na nagłówki sekcji opisowych zaznaczone na powyższym zrzucie ekranu. Do każdej cechy produktu przypisaliśmy jednocześnie korzyść, która z niej płynie dla klienta. Na przykład:
Nikt z nas nie chce się naciąć. Chętniej kupujemy produkty od firm, które są już sprawdzone przez innych. Prezentując referencje swoich obecnych klientów zwiększasz zaufanie do swojej marki.
Prezentuj wiarygodne referencje. Opinia powinna być podpisana oraz zawierać informację np. o firmie, z której pochodzi. Takie podejście umożliwi Twoim klientom weryfikację autentyczności referencji. Niejednokrotnie spotkałem się już z sytuacją, w której nowy klient kontaktował się z jednym z moich obecnych kontrahentów w celu zapytania o przebieg naszej współpracy.
Pisemna referencja ma dużą moc, jednak wyobraź sobie materiał wideo, w którym klient opowiada o swoim sukcesie osiągniętym dzięki współpracy z Twoją firmą, a na koniec materiału osobiście poleca Twoje usługi.
Najlepsze strategie reklamy internetowej dla małych firm
Reklama internetowa odgrywa kluczową rolę w strategiach marketingowych małych firm z kilku istotnych powodów. Przede wszystkim, internet stanowi główne medium, w...
Strona internetowa inwestycji deweloperskiej
Sprawdź nasze pomysły na skuteczną stronę internetową nowoczesnej inwestycji deweloperskiej.
Strona internetowa z katalogiem produktów
Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami w projektowaniu stron internetowych z funkcjonalnością katalogu produktów. Jeśli jesteś producentem lub dystrybutorem, ale...
Czego nauczyliśmy się realizując strony internetowe dla kancelarii prawnych?
W agencji interaktywnej The Lion niejednokrotnie pracowaliśmy nad projektowaniem stron internetowych kancelarii adwokackich i prawnych. Podczas tego procesu poznaliśmy potrzeby i...
Jak stworzyć profesjonalną stronę internetową dla prawnika?
Wybór platformy do tworzenia strony internetowej jest istotnym elementem w procesie budowania obecności online dla prawników. Dostępne są różnorodne systemy zarządzania...
5 cech skutecznego sklepu internetowego
Poznaj nasze sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego Wyróżnij się, albo zgiń! W dobie...
Jak zaprojektować atrakcyjną stronę internetową dla kosmetyczki?
Kolorystyka i grafika odgrywają kluczową rolę w projektowaniu strony internetowej dla salonu kosmetycznego. Badania pokazują, że odpowiednio dobrane kolory mogą wpływać...
Wystartuj z firmą #3 – Nowa strona internetowa
W poprzedniej części Asia zaprojektowała swoją identyfikację wizualną i może przejść do kolejnego dużego celu – stworzenia strony internetowej. Zdaje sobie...
Jak skutecznie wykorzystać reklamę w internecie do zwiększenia sprzedaży
Reklama internetowa to forma marketingu cyfrowego, która wykorzystuje różnorodne kanały online do promocji produktów, usług lub marek. Obejmuje ona szeroki zakres...
Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia
Strona internetowa + katalog produktów
Strona internetowa + harmonogram szkoleń
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa