Fraud Blocker

Jak przygotować skuteczną stronę ofertową?

Jak przygotować skuteczną stronę ofertową?

Data publikacji:

Poznaj nasze sposoby na przygotowanie skutecznej podstrony prezentującej ofertę. W tym artykule odkrywam karty i na przykładzie własnej strony ofertowej omawiam w jaki sposób przygotować skuteczną stronę opisującą produkt.

Przykuj uwagę użytkownika

Najważniejszym zadaniem każdego produktu jest rozwiązanie określonego problemu nabywcy. Na przykład zamawiamy nową firmową stronę internetową, ponieważ zanotowaliśmy spadek przychodów w firmie i chcemy lepiej docierać do nowych, potencjalnych klientów.

Kluczem do przykucia uwagi klienta jest zidentyfikowanie jego potrzeby oraz zaproponowanie rozwiązania, które pomoże mu osiągnąć zamierzony przez niego cel. Każde przedsiębiorstwo, co do zasady nastawione jest na generowanie zysku, a w tym celu musi pozyskiwać nowych klientów. Realizując strony internetowe dla firm, kładziemy nacisk na to, że „Projektujemy strony internetowe, które pozwolą Ci efektywnie pozyskać klientów”.

Przykład:

Strony internetowe Wrocław, Agencja Interaktywna The Lion

Stosuj czytelny układ treści oraz eksponuj nagłówki

Użytkownicy internetu działają w ciągłym pośpiechu i czytają wybiórczo. Daj im możliwość zapoznania się z głównymi korzyściami Twojej oferty bez konieczności zagłębiania się w długi, szczegółowy opis. Wszystkie najważniejsze informacje, kluczowe do podjęcia decyzji zakupowej zawrzyj w nagłówkach poszczególnych sekcji opisowych. Takie podejście docenią Twoi potencjalni klienci, którzy chcą przyswoić tylko minimum podstawowych informacji niezbędnych do porównania ofert na rynku i podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.

Na końcu każdego bloku tekstowego stosuj przyciski „Call to action”, wzywające użytkownika do podjęcia określonego, pożądanego przez Ciebie działania. Możesz na przykład przekierować użytkownika do portfolio lub kontaktu.

Przykład:

Posługuj się językiem korzyści

Spójrz jeszcze raz na nagłówki sekcji opisowych zaznaczone na powyższym zrzucie ekranu. Do każdej cechy produktu przypisaliśmy jednocześnie korzyść, która z niej płynie dla klienta. Na przykład:

  1. Indywidualny projekt graficzny strony WWW, który wyróżni Twoją markę w internecie.
    Indywidualny projekt graficzny = wyróżnienie marki w internecie.
    Działając na rynku pełnym konkurentów wyróżnienie się od innych unikalnym projektem graficznym zapewni mi przewagę konkurencyjną.
  2. Pełna responsywność, czyli jedna strona na wiele urządzeń.
    Responsywna strona internetowa = dostępność na wielu urządzeniach
    Obecnie większość użytkowników sieci korzysta z urządzeń mobilnych. Jeśli moja strona internetowa będzie dobrze dostosowana do wszystkich urządzeń, moi klienci będą mogli zapoznać się z jej treścią gdziekolwiek się znajdują. Wpłynie to na ich komfort i pozytywny odbiór mojej firmy. 

Pokaż dowód zaufania społecznego

Nikt z nas nie chce się naciąć. Chętniej kupujemy produkty od firm, które są już sprawdzone przez innych. Prezentując referencje swoich obecnych klientów zwiększasz zaufanie do swojej marki.

Prezentuj wiarygodne referencje. Opinia powinna być podpisana oraz zawierać informację np. o firmie, z której pochodzi. Takie podejście umożliwi Twoim klientom weryfikację autentyczności referencji. Niejednokrotnie spotkałem się już z sytuacją, w której nowy klient kontaktował się z jednym z moich obecnych kontrahentów w celu zapytania o przebieg naszej współpracy.

Przykład:

Referencje klientów agencji interaktywnej The Lion z Wrocławia

Rekomendacja o podwójnej sile

Pisemna referencja ma dużą moc, jednak wyobraź sobie materiał wideo, w którym klient opowiada o swoim sukcesie osiągniętym dzięki współpracy z Twoją firmą, a na koniec materiału osobiście poleca Twoje usługi.

Przykład:

Sprawdź nasze wybrane realizacje stron internetowych

Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia