O nas – pomysły na imponującą podstronę o firmie
Głównym celem podstrony „O nas” jest wzbudzenie poczucia zaufania do marki wśród naszych klientów. Poniżej przedstawiamy nasze pomysły na atrakcyjną, a...
Data publikacji: 05.08.2021
Głównym celem podstrony „O nas” jest wzbudzenie poczucia zaufania do marki wśród naszych klientów. Poniżej przedstawiamy nasze pomysły na atrakcyjną, a przede wszystkim skuteczną stronę o firmie.
Chętniej dokonujemy zakupów od firm, które wyznają podobne wartości do naszych. Przedstaw swoje w atrakcyjny sposób. Możesz do tego wykorzystać widok z przewijanymi hasłami. Taki element strony zaangażuje użytkownika. Zmobilizuje go do zabawy rotatorem haseł, dzięki czemu lepiej przyswoi sobie wartości Twojej marki. Pomoże mu to również lepiej zapamiętać Twoją stronę internetową.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: Element Consulting
Jeśli w swoim portfolio posiadasz klientów o ugruntowanej pozycji na rynku, warto zaprezentować ich na swojej stronie www. Specjaliści od marketingu uważają, że przedstawienie siebie jako partnera wiarygodnych marek na rynku, przenosi ich autorytet na Twoją firmę. Dzięki temu, Twoi klienci będą postrzegali Ciebie jako wiarygodnego partnera biznesowego.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: THE LION – O nas
Wieloletnia tradycja firmy jest gwarancją jej doświadczenia i jakości świadczonych usług. W czasach wysokiej konkurencji rynkowej tylko najlepsi przetrwają próbę czasu. Jeśli Twoja firma funkcjonuje od wielu lat, pochwal się tym na stronie „O firmie”, prezentując najważniejsze wydarzenia z życia organizacji na linii czasu.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: Look4It – rekrutacja IT
Nic tak nie buduje zaufania jak wiarygodne referencje dotychczasowych klientów. Przedstaw je na swojej stronie internetowej. Pamiętaj, żeby każda referencja była podpisana i możliwa do zweryfikowania np. za pomocą podania stanowiska i miejsca pracy rekomendującego.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: PAK – pracownia akustyczna
Pracując w dużym pośpiechu trudno jest nam znaleźć czas na zapoznanie się ze szczegółowym opisem firmy na stronie internetowej. Przedstawiając najważniejsze fakty z istnienia firmy za pomocą atrakcyjnych liczników, przyciągniemy uwagę użytkowników strony oraz przekażemy im najważniejsze informacje. W licznikach możesz zawrzeć takie dane jak np. ilość lat naszego doświadczenia, ilość klientów lub zawartych kontraktów.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: Champions Agency
Chcesz poznać więcej naszych pomysłów dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb? Jeśli tak, to zapraszamy do kontaktu.
O nas – pomysły na imponującą podstronę o firmie
Głównym celem podstrony „O nas” jest wzbudzenie poczucia zaufania do marki wśród naszych klientów. Poniżej przedstawiamy nasze pomysły na atrakcyjną, a...
5 cech skutecznego sklepu internetowego
Poznaj nasze sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego Wyróżnij się, albo zgiń! W dobie...
Najważniejsze zmiany dla właścicieli stron internetowych w 2023 roku
Zmiany technologiczne zmieniają sposób, w jaki tworzymy i publikujemy treści w Internecie. W 2023 r. poziom innowacyjności w branży tworzenia stron...
Ile kosztuje strona internetowa i co kształtuje jej cenę?
Zakładając swoją firmę czy posiadając już działalność, należy zadbać o jej promocję. Podstawą marketingu internetowego jest założenie własnej strony internetowej. Przygotowaliśmy...
Jak nie stracić wypracowanej pozycji w Google podczas aktualizacji strony internetowej?
Jeśli posiadasz już stronę internetową, która funkcjonuje od kilku lat w internecie i postanowiłeś ją przebudować, tak by odpowiadała najnowszym standardom,...
Jak pisać teksty pod SEO? Checklista od The Lion
SEO to skrót od Search Engine Optimization. Oznacza optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Celem analizy słów...
Jak uzyskać wysoki wynik w Google PageSpeed Insights?
Dlaczego warto zadbać o wysoki wynik w Google PageSpeed Insights? Wynik strony internetowej w Page Speed Test od Google jest jednym...
Strona internetowa z katalogiem produktów
Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami w projektowaniu stron internetowych z funkcjonalnością katalogu produktów. Jeśli jesteś producentem lub dystrybutorem, ale...
Jak tworzymy strony internetowe, których wydajność sprzyja sprzedaży
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej? Obecnie większość użytkowników internetu korzysta ze stron internetowych za pomocą urządzeń mobilnych, telefonów i tabletów....
Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia