Głównym celem podstrony „O nas” jest wzbudzenie poczucia zaufania do marki wśród naszych klientów. Poniżej przedstawiamy nasze pomysły na atrakcyjną, a przede wszystkim skuteczną stronę o firmie.
Pokaż swoje wartości
Chętniej dokonujemy zakupów od firm, które wyznają podobne wartości do naszych. Przedstaw swoje w atrakcyjny sposób. Możesz do tego wykorzystać widok z przewijanymi hasłami. Taki element strony zaangażuje użytkownika. Zmobilizuje go do zabawy rotatorem haseł, dzięki czemu lepiej przyswoi sobie wartości Twojej marki. Pomoże mu to również lepiej zapamiętać Twoją stronę internetową.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: Element Consulting
Zaufali nam – prezentacja dotychczasowych klientów
Jeśli w swoim portfolio posiadasz klientów o ugruntowanej pozycji na rynku, warto zaprezentować ich na swojej stronie www. Specjaliści od marketingu uważają, że przedstawienie siebie jako partnera wiarygodnych marek na rynku, przenosi ich autorytet na Twoją firmę. Dzięki temu, Twoi klienci będą postrzegali Ciebie jako wiarygodnego partnera biznesowego.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: THE LION – O nas
Historia firmy na linii czasu
Wieloletnia tradycja firmy jest gwarancją jej doświadczenia i jakości świadczonych usług. W czasach wysokiej konkurencji rynkowej tylko najlepsi przetrwają próbę czasu. Jeśli Twoja firma funkcjonuje od wielu lat, pochwal się tym na stronie „O firmie”, prezentując najważniejsze wydarzenia z życia organizacji na linii czasu.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: Look4It – rekrutacja IT
Rotator z referencjami klientów
Nic tak nie buduje zaufania jak wiarygodne referencje dotychczasowych klientów. Przedstaw je na swojej stronie internetowej. Pamiętaj, żeby każda referencja była podpisana i możliwa do zweryfikowania np. za pomocą podania stanowiska i miejsca pracy rekomendującego.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: PAK – pracownia akustyczna
Nasza firma w liczbach
Pracując w dużym pośpiechu trudno jest nam znaleźć czas na zapoznanie się ze szczegółowym opisem firmy na stronie internetowej. Przedstawiając najważniejsze fakty z istnienia firmy za pomocą atrakcyjnych liczników, przyciągniemy uwagę użytkowników strony oraz przekażemy im najważniejsze informacje. W licznikach możesz zawrzeć takie dane jak np. ilość lat naszego doświadczenia, ilość klientów lub zawartych kontraktów.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz projekt: Champions Agency
Chcesz poznać więcej naszych pomysłów dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb? Jeśli tak, to zapraszamy do kontaktu.