Jaki system zarządzania treścią wybrać?
Czasy, w których by wprowadzić drobną zmianę w danych kontaktowych lub dodać nowy wpis do aktualności na stronie, potrzebny był kontakt...
Data publikacji: 18.08.2021
Wyróżnij się, albo zgiń! W dobie wysokiej konkurencji na rynku e-commerce, hasło to jest aktualne bardziej niż kiedykolwiek. Według badań przeprowadzonych przez ExpertSender, tylko w I kwartale 2021 roku liczba nowych sklepów internetowych wzrosła o 70 procent. Posiadając sklep internetowy o unikalnym i nietuzinkowym designie, nie tyko przyciągniesz uwagę odbiorców, ale również zbudujesz zaufanie wśród swoich potencjalnych klientów.
Indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego ma szczególne znaczenie, gdy oferujesz produkty klasy premium. Wysokiej jakości strona internetowa stanowi wizytówkę Twojej marki. Jeśli nie zadbasz o spójność pomiędzy doświadczeniem zakupowym klienta, a jakością produktu, to wizerunek Twojej marki premium bardzo na tym ucierpi. Pamiętaj, że klient nie kupuje tylko produktu, ale też doznania, które towarzyszą mu na całej ścieżce zakupowej.
Nasza realizacja sklepu internetowego dla marki premium.
Content marketing jest nieodłącznym elementem prowadzenia skutecznej promocji sklepu internetowego. Tworzenie wartościowej treści, która jest interesująca i pomocna dla naszych klientów pozwala budować pozycję eksperta na rynku i wiarygodnego sprzedawcy. Dodatkowo, zintegrowany blog wesprze pozycjonowanie organiczne sklepu internetowego.
Rozwiązaniem godnym uwagi jest również zintegrowanie wpisów na blogu z katalogiem produktów za pomocą powiązanych produktów z artykułem. Taka sekcja na stronie wpisu pozwoli nam linkować bezpośrednio do produktów z poziomu artykułu na blogu. Zbudujemy w ten sposób wiele powiązań (linków) wewnętrznych, co również korzystnie wpłynie na pozycjonowanie naszego e-commerce.
Przykład naszej realizacji:
Kolejnym sposobem na poprawienie wyników finansowych sklepu internetowego jest tak zwany cross-selling i up-selling, czyli sprzedaż krzyżowa. Produkty „up-sell” możesz polecić klientowi zamiast obecnie przeglądanego produktu, np. produkty, na których masz większą marżę, lepszej jakości lub droższe. Produkty „Cross-sell” to produkty, które dodatkowo promujesz w koszyku na podstawie wybranego przez klienta produktu.
Jeśli Twój sklep działa w oparciu o CMS WordPress z WooCommerce, cross-selling i up-selling możesz skonfigurować w łatwy sposób przechodząc do edycji wybranego produktu, a następnie w sekcji z ustawieniami produktu otwierając zakładkę „Powiązane produkty”.
Nie ograniczaj się tylko do własnej platformy sprzedażowej. Dzięki wielu zaawansowanym integracją lub platformą do zarządzania wieloma kanałami sprzedaży z jednego miejsca jak np. BaseLinker, możesz dotrzeć tam, gdzie są Twoi klienci. Za pomocą takich narzędzi możesz ofertować swoje produkty jednocześnie w swoim sklepie internetowym, jak również na Allegro, eBay, Amazon oraz w wielu innych miejscach jednocześnie. Sprzedażą, stanami magazynowymi, księgowością i wysyłką zarządzisz z jednego miejsca.
Analiza danych jest nieodłącznym elementem prowadzenia działań marketingowych. Bez niej nie wiesz, czy Twoje starania przynoszą oczekiwane efekty. Podstawowym narzędziem do analizy ruchu na stronie internetowej jest Google Analytics. To potężne narzędzie, za pomocą którego sprawdzisz ile użytkowników odwiedziło Twój sklep internetowy, ile czasu spędzili na poszczególnych podstronach, jakich wyborów dokonywali (na które podstrony przechodzili i w jakiej kolejności) oraz wiele innych bardzo przydanych informacji.
Dobrym krokiem jest również konfiguracja i śledzenie zdarzeń w sklepie internetowym. Śledząc takie zdarzenia jak np. dodanie produktów do koszyka przez użytkownika lub finalizacja zakupów poznasz współczynnik konwersji w swoim e-commerce. Pozyskanie takich danych pozwoli Ci wyciągnąć wnioski z obecnych działań i podejmować lepsze decyzje w przyszłości.
Jaki system zarządzania treścią wybrać?
Czasy, w których by wprowadzić drobną zmianę w danych kontaktowych lub dodać nowy wpis do aktualności na stronie, potrzebny był kontakt...
Najlepsze praktyki przy tworzeniu stron internetowych dla kancelarii prawnych
W obecnej erze cyfrowej posiadanie profesjonalnej strony internetowej jest niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej. Strona internetowa pełni rolę wirtualnej...
Skuteczna identyfikacja wizualna firmy – jak dobrać logo, styl i kolorystykę?
W dzisiejszych czasach, kiedy rynek jest przesycony produktami i usługami, ważne jest, aby firma wyróżniała się na tle konkurencji. Dobrze zaprojektowana...
Strona www dla salonu kosmetycznego: jak zwiększyć rezerwacje online?
Posiadanie strony internetowej dla salonu kosmetycznego jest obecnie kluczowym elementem strategii biznesowej. Statystyki pokazują, że ponad 80% konsumentów poszukuje usług kosmetycznych...
Dlaczego freelancer powinien zainwestować w stronę internetową?
Posiadanie własnej strony internetowej jest kluczowym elementem budowania profesjonalnego wizerunku w dzisiejszym cyfrowym świecie. Strona internetowa służy jako platforma do prezentacji...
Dlaczego audyt stron internetowych jest kluczowy dla sukcesu online
Audyt stron internetowych to kompleksowa analiza witryny internetowej, obejmująca ocenę jej wydajności, funkcjonalności, użyteczności oraz optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Proces...
Jak skutecznie wykorzystać reklamę w internecie do zwiększenia sprzedaży
Reklama internetowa to forma marketingu cyfrowego, która wykorzystuje różnorodne kanały online do promocji produktów, usług lub marek. Obejmuje ona szeroki zakres...
Persona – kim jest i jakie ma znaczenie w marketingu?
Wprowadzając nową markę na rynek lub chcąc poprawić tą obecnie funkcjonującą, zawsze musisz zadać sobie pytanie – kto jest jej odbiorcą?...
Jak zrealizowaliśmy nową stronę internetową dla centrum szkoleń online?
Jesteś właścicielem centrum szkoleniowego lub działasz w sektorze edukacyjnym? Dzięki naszemu case study otrzymasz ciekawe wskazówki, które możesz wykorzystać na swojej...
Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa + katalog produktów
Strona internetowa + harmonogram szkoleń
Strona internetowa
Strona internetowa