Jak tworzymy strony internetowe, których wydajność sprzyja sprzedaży
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej? Obecnie większość użytkowników internetu korzysta ze stron internetowych za pomocą urządzeń mobilnych, telefonów i tabletów....
Data publikacji: 05.03.2021
Jeśli posiadasz już stronę internetową, która funkcjonuje od kilku lat w internecie i postanowiłeś ją przebudować, tak by odpowiadała najnowszym standardom, koniecznie zwróć uwagę na wskazówki zawarte w tym artykule.
Budując nową stronę internetową często pojawia się potrzeba aktualizacji informacji znajdujących się na stronie. Część podstron ofertowych jest już nieaktualna, niektóre z nich zmieniły swoją nazwę.
Postaraj się nie rezygnować z już istniejących i wypozycjonowanych adresów podstron. Na przykład, jeśli na obecnej stronie funkcjonuje podstrona „O firmie” pod adresem internetowym twojadomena.pl/o-firmie, nie zmieniaj go na twojadomena.pl/o-nas. Taki zabieg spowoduje wystąpienie błędu 404 pod dawnym adresem (twojadomena.pl/o-firmie), a w konsekwencji adres ten zostanie usunięty z wyników wyszukiwania. Cała pozycja w wynikach wyszukiwania wypracowana przez lata dla tej podstrony zostanie zniweczona.
Jeśli z jakiegoś powodu musisz zmienić adres URL podstrony, skonfiguruj dla niej przekierowanie 301. Jeśli Twoja nowa strona internetowa jest zbudowana w oparciu o CMS WordPress, możesz skorzystać z wtyczki Redirection.
Konfiguracja jest bardzo prosta. Po zainstalowaniu wtyczki, przejdź do Narzędzia -> Redirection. W polu „Source URL” podaj dawny adres URL, a w polu „Target URL” obecny adres, pod którym znajduje się podstrona. Po zapisaniu zmian, użytkownik, który będzie próbował wejść na stronę korzystając z dawnego adresu URL automatycznie zostanie przekierowany na nowy adres.
Rozwój i regularna aktualizacja treści jest niezbędna i bardzo korzystna dla pozycji w wynikach wyszukiwania Twojej strony internetowej. Algorytm Google docenia wszystkie serwisy, na których regularnie pojawiają się nowe treści, ponieważ uważa je za źródło aktualnych informacji. Usunięcie ze strony słów kluczowych, pod którymi strona osiągnęła już satysfakcjonującą pozycję w wynikach wyszukiwania, spowoduje spadek w wynikach organicznych. Unikaj usuwania treści i zmian w słowach kluczowych. Zamiast tego rozwijaj stronę o nowe treści i frazy kluczowe, które Twoi potencjalni klienci będą wyszukiwać.
Jak tworzymy strony internetowe, których wydajność sprzyja sprzedaży
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej? Obecnie większość użytkowników internetu korzysta ze stron internetowych za pomocą urządzeń mobilnych, telefonów i tabletów....
Jak stworzyć stronę internetową, która oddaje charakter agencji reklamowej?
Wybór platformy do tworzenia strony internetowej jest kluczowym elementem w procesie projektowania witryny. Dostępnych jest wiele systemów zarządzania treścią (CMS), takich...
Wystartuj z Firmą #2 – Identyfikacja wizualna
W części #1 Asia stworzyła swój plan działania na cały rok, żeby stopniowo wykonywać działania konieczne do założenia i kompleksowego uruchomienia...
Wystartuj z firmą #4 – Oferta na stronie internetowej
Poprzednia część zakończyła się odbiorem przez naszą bohaterkę własnej strony internetowej przygotowanej przez agencję. Teraz Asia staje przed kolejnymi zadaniami. Czekają...
Copywriting SEO: Jak pisać teksty, które przyciągają ruch organiczny
Copywriting SEO to technika tworzenia treści, która łączy w sobie elementy marketingu i optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Celem jest stworzenie tekstów,...
Najważniejsze zmiany dla właścicieli stron internetowych w 2023 roku
Zmiany technologiczne zmieniają sposób, w jaki tworzymy i publikujemy treści w Internecie. W 2023 r. poziom innowacyjności w branży tworzenia stron...
Strona internetowa inwestycji deweloperskiej
Sprawdź nasze pomysły na skuteczną stronę internetową nowoczesnej inwestycji deweloperskiej.
Jak pisać teksty pod SEO? Checklista od The Lion
SEO to skrót od Search Engine Optimization. Oznacza optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Celem analizy słów...
Jak stworzyć portfolio online dla fotografa?
Tworzenie portfolio online jest kluczowym elementem budowania marki osobistej dla artystów, projektantów i fotografów. Wybór odpowiedniej platformy ma istotne znaczenie, gdyż...
Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia
Strona internetowa + katalog produktów
Strona internetowa + harmonogram szkoleń
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa