5 cech skutecznego sklepu internetowego
Poznaj nasze sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego Wyróżnij się, albo zgiń! W dobie...
Data publikacji: 02.09.2021
Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami w projektowaniu stron internetowych z funkcjonalnością katalogu produktów. Jeśli jesteś producentem lub dystrybutorem, ale nie chcesz prowadzić sprzedaży bezpośredniej za pomocą sklepu internetowego, to prezentacja produktów z wykorzystaniem wirtualnego katalogu będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.
Prace nad projektem katalogu produktów na stronie internetowej należy rozpocząć od wyboru najbardziej optymalnej i czytelnej formy prezentacji. Jeśli na przykład katalog będzie składał się z setek produktów, warto pomyśleć o odpowiednim podziale artykułów na kategorie i zastosowaniu filtrów, za pomocą których użytkownicy będą mogli przeszukać katalog i w łatwy sposób odnaleźć interesujące ich artykuły.
W poniżej zaprezentowanej realizacji, zastosowaliśmy podział produktów na kategorie (w górnym, poziomym menu), a dodatkowo (w lewej kolumnie) umieściliśmy filtry, za pomocą których można przefiltrować produkty na podstawie ich przeznaczenia, rodzaju lub serii.
W katalogach produktów, w których znajduje się mniejsza ilość artykułów, możemy zastosować bardziej atrakcyjną formę ich prezentacji. Jedną z możliwości jest rotator grafik i haseł z wizualną nawigacją. Poniżej prezentujemy przykład strony internetowej z katalogiem produktów odkurzaczy basenowych. Całą prezentację tego projektu możesz obejrzeć tutaj.
Każdy produkt ma inną charakterystykę. Dla jednego kluczowa będzie galeria zdjęć prezentująca np. urządzenie, a dla innego szczegółowy opis lub precyzyjna specyfikacja techniczna. Dlatego kartę produktu projektujemy indywidualnie pod potrzeby klienta. Poniżej prezentujemy kilka inspiracji pochodzących z naszego portfolio.
Zobacz projekt online: Lynia.
Sprawdź prezentację projektu strony internetowej z katalogiem produktów Artgranit.
Odwiedź stronę online: Biomadent.
Uzupełnienie karty produktów o powiązany asortyment jest skutecznym sposobem nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również na budowę struktury linków wewnętrznych w witrynie. Dzięki temu, Twoja strona osiągnie lepsze rezultaty w wynikach w wyszukiwarce internetowej, co przełoży się na ruch na stronie www.
W sklepie internetowym jest koszyk, a gdzie zapisać produkty, które nas zainteresowały na stronie z katalogiem produktów? Rozwiązaniem jest podstrona „Ulubione produkty”. Podobnie jak w sklepie internetowym, przy każdym produkcie zamieszczamy przycisk „dodaj do ulubionych”. Po jego kliknięciu na urządzeniu użytkownika w plikach Cookies zapisze się identyfikator dodanego produktu. Następnie po przejściu na stronę „Ulubione” wyświetli się lista zapisanych produktów. Dodatkowo istnieje możliwość przygotowania funkcjonalności wygenerowania listy zakupów do druku w formacie PDF lub wysyłkę listy na wskazany adres email. Taka funkcjonalność na pewno uatrakcyjni stronę internetową z katalogiem produktów.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz stronę internetową Arox.
5 cech skutecznego sklepu internetowego
Poznaj nasze sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego Wyróżnij się, albo zgiń! W dobie...
Jak pisać teksty pod SEO? Checklista od The Lion
SEO to skrót od Search Engine Optimization. Oznacza optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Celem analizy słów...
Ile kosztuje strona internetowa i co kształtuje jej cenę?
Zakładając swoją firmę czy posiadając już działalność, należy zadbać o jej promocję. Podstawą marketingu internetowego jest założenie własnej strony internetowej. Przygotowaliśmy...
Czego nauczyliśmy się realizując strony internetowe dla kancelarii prawnych?
W agencji interaktywnej The Lion niejednokrotnie pracowaliśmy nad projektowaniem stron internetowych kancelarii adwokackich i prawnych. Podczas tego procesu poznaliśmy potrzeby i...
Jak przygotować skuteczną stronę ofertową?
Poznaj nasze sposoby na przygotowanie skutecznej podstrony prezentującej ofertę. W tym artykule odkrywam karty i na przykładzie własnej strony ofertowej omawiam...
5 sprawdzonych sposobów na reklamowanie firmy w sieci
Efektywna reklama firmy opiera się na paru podstawowych działaniach, których nie powinno się pomijać, chcąc zdobywać potencjalnych klientów i zwiększać rozpoznawalność...
O nas – pomysły na imponującą podstronę o firmie
Głównym celem podstrony „O nas” jest wzbudzenie poczucia zaufania do marki wśród naszych klientów. Poniżej przedstawiamy nasze pomysły na atrakcyjną, a...
Jak tworzymy strony internetowe, których wydajność sprzyja sprzedaży
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej? Obecnie większość użytkowników internetu korzysta ze stron internetowych za pomocą urządzeń mobilnych, telefonów i tabletów....
Strona internetowa z katalogiem produktów
Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami w projektowaniu stron internetowych z funkcjonalnością katalogu produktów. Jeśli jesteś producentem lub dystrybutorem, ale...
Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia