Jak tworzymy strony internetowe, których wydajność sprzyja sprzedaży
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej? Obecnie większość użytkowników internetu korzysta ze stron internetowych za pomocą urządzeń mobilnych, telefonów i tabletów....
Data publikacji: 02.09.2021
Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami w projektowaniu stron internetowych z funkcjonalnością katalogu produktów. Jeśli jesteś producentem lub dystrybutorem, ale nie chcesz prowadzić sprzedaży bezpośredniej za pomocą sklepu internetowego, to prezentacja produktów z wykorzystaniem wirtualnego katalogu będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.
Prace nad projektem katalogu produktów na stronie internetowej należy rozpocząć od wyboru najbardziej optymalnej i czytelnej formy prezentacji. Jeśli na przykład katalog będzie składał się z setek produktów, warto pomyśleć o odpowiednim podziale artykułów na kategorie i zastosowaniu filtrów, za pomocą których użytkownicy będą mogli przeszukać katalog i w łatwy sposób odnaleźć interesujące ich artykuły.
W poniżej zaprezentowanej realizacji, zastosowaliśmy podział produktów na kategorie (w górnym, poziomym menu), a dodatkowo (w lewej kolumnie) umieściliśmy filtry, za pomocą których można przefiltrować produkty na podstawie ich przeznaczenia, rodzaju lub serii.
W katalogach produktów, w których znajduje się mniejsza ilość artykułów, możemy zastosować bardziej atrakcyjną formę ich prezentacji. Jedną z możliwości jest rotator grafik i haseł z wizualną nawigacją. Poniżej prezentujemy przykład strony internetowej z katalogiem produktów odkurzaczy basenowych. Całą prezentację tego projektu możesz obejrzeć tutaj.
Każdy produkt ma inną charakterystykę. Dla jednego kluczowa będzie galeria zdjęć prezentująca np. urządzenie, a dla innego szczegółowy opis lub precyzyjna specyfikacja techniczna. Dlatego kartę produktu projektujemy indywidualnie pod potrzeby klienta. Poniżej prezentujemy kilka inspiracji pochodzących z naszego portfolio.
Zobacz projekt online: Lynia.
Sprawdź prezentację projektu strony internetowej z katalogiem produktów Artgranit.
Odwiedź stronę online: Biomadent.
Uzupełnienie karty produktów o powiązany asortyment jest skutecznym sposobem nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również na budowę struktury linków wewnętrznych w witrynie. Dzięki temu, Twoja strona osiągnie lepsze rezultaty w wynikach w wyszukiwarce internetowej, co przełoży się na ruch na stronie www.
W sklepie internetowym jest koszyk, a gdzie zapisać produkty, które nas zainteresowały na stronie z katalogiem produktów? Rozwiązaniem jest podstrona „Ulubione produkty”. Podobnie jak w sklepie internetowym, przy każdym produkcie zamieszczamy przycisk „dodaj do ulubionych”. Po jego kliknięciu na urządzeniu użytkownika w plikach Cookies zapisze się identyfikator dodanego produktu. Następnie po przejściu na stronę „Ulubione” wyświetli się lista zapisanych produktów. Dodatkowo istnieje możliwość przygotowania funkcjonalności wygenerowania listy zakupów do druku w formacie PDF lub wysyłkę listy na wskazany adres email. Taka funkcjonalność na pewno uatrakcyjni stronę internetową z katalogiem produktów.
Przykład naszej realizacji:
Zobacz stronę internetową Arox.
Jak tworzymy strony internetowe, których wydajność sprzyja sprzedaży
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej? Obecnie większość użytkowników internetu korzysta ze stron internetowych za pomocą urządzeń mobilnych, telefonów i tabletów....
Dlaczego freelancer powinien zainwestować w stronę internetową?
Posiadanie własnej strony internetowej jest kluczowym elementem budowania profesjonalnego wizerunku w dzisiejszym cyfrowym świecie. Strona internetowa służy jako platforma do prezentacji...
Jak przygotować skuteczną stronę ofertową?
Poznaj nasze sposoby na przygotowanie skutecznej podstrony prezentującej ofertę. W tym artykule odkrywam karty i na przykładzie własnej strony ofertowej omawiam...
Najważniejsze elementy skutecznej strony internetowej
Estetyka strony internetowej jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zaangażowanie użytkowników. Badania pokazują, że pierwsze wrażenie formuje się w ciągu 50 milisekund,...
Jak uzyskać wysoki wynik w Google PageSpeed Insights?
Dlaczego warto zadbać o wysoki wynik w Google PageSpeed Insights? Wynik strony internetowej w Page Speed Test od Google jest jednym...
Najlepsze praktyki przy tworzeniu stron internetowych dla kancelarii prawnych
W obecnej erze cyfrowej posiadanie profesjonalnej strony internetowej jest niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej. Strona internetowa pełni rolę wirtualnej...
Persona – kim jest i jakie ma znaczenie w marketingu?
Wprowadzając nową markę na rynek lub chcąc poprawić tą obecnie funkcjonującą, zawsze musisz zadać sobie pytanie – kto jest jej odbiorcą?...
Najważniejsze zmiany dla właścicieli stron internetowych w 2023 roku
Zmiany technologiczne zmieniają sposób, w jaki tworzymy i publikujemy treści w Internecie. W 2023 r. poziom innowacyjności w branży tworzenia stron...
Jak stworzyć portfolio online dla fotografa?
Tworzenie portfolio online jest kluczowym elementem budowania marki osobistej dla artystów, projektantów i fotografów. Wybór odpowiedniej platformy ma istotne znaczenie, gdyż...
Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa
Strona internetowa + katalog produktów
Strona internetowa + harmonogram szkoleń
Strona internetowa
Strona internetowa