Fraud Blocker

Wystartuj z firmą #4 – Oferta na stronie internetowej

Wystartuj z firmą #4 – Oferta na stronie internetowej

Data publikacji:

Poprzednia część zakończyła się odbiorem przez naszą bohaterkę własnej strony internetowej przygotowanej przez agencję. Teraz Asia staje przed kolejnymi zadaniami. Czekają ją różne aspekty przygotowania treści na własną witrynę – od pisania perswazyjnych tekstów po wdrażanie strategii SEO i optymalizację zdjęć oraz grafik. Musi przejść przez kolejne stadia, jakimi są:

  1. Dobre praktyki pisania profesjonalnych treści sprzedażowych na stronie głównej
  2. Jak tworzyć treści SEO? Dobre praktyki na content strony
  3. Dobór i optymalizacja zdjęć na stronie internetowej – postaw na jakość treści

Dobre praktyki pisania profesjonalnych treści sprzedażowych na stronie głównej

Dzięki wartościowym treściom budowania wizerunku firmy i przyciągania klientów na stronę internetową. Asia stosuje kilka dobrych praktyk, które pomagają jej w pisaniu skutecznych tekstów sprzedażowych:

  • Zrozumienie grupy docelowej – przeprowadza badania, aby lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje swoich potencjalnych klientów. Dzięki temu może dostosować treść oferty tak, aby konkretnie odpowiadała na ich potrzeby i aspiracje.
  • Podkreślanie unikalnych cech – content strony internetowej nastawiony na wyróżnianie się spośród konkurencji daje Asi przewagę i skupia uwagę odbiorców. Tym samym dziewczyna pokazuje w jaki sposób jej usługi architektoniczne mogą przynieść korzyści klientom i wpływać na poprawę ich życia.
  • Perswazyjna narracja – Asia wykorzystuje techniki storytellingu, aby emocjonalnie zaangażować swoich klientów. Treść strony internetowej wypełnia historiami o tym, jak jej rozwiązania architektoniczne przekształcają przestrzenie i wpływają na poprawę jakości życia.
  • Koncentracja na korzyściach – architektka nie skupia się tylko na wymienianiu funkcji swoich usług, tylko przedstawia klientom konkretne korzyści, jakie mogą otrzymać, korzystając z jej usług. Dbając o jakość treści, wyjaśnia jak jej wiedza architektoniczna może poprawić funkcjonalność, estetykę i jakość życia odbiorców.Wystartuj z firmą #4 - Oferta na stronie internetowej

    Jak tworzyć treści SEO? Dobre praktyki na content strony

    Asia powinna również zwrócić uwagę na optymalizację strony pod kątem SEO (Search Engine Optimization). Dobra optymalizacja pozwoli jej na osiągnięcie lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania, co wpłynie na zwiększenie ruchu na jej stronie.

    Podejmując się tworzenia bloga, mając na uwadze pozycjonowanie strony, zaczyna od skomponowania krótkiego i treściwego tytułu. Następnie dokładnie dobiera słowa kluczowe, które są związane z jej usługami architektonicznymi i popularne w wyszukiwarkach. Starannie wkomponowuje je w treść strony, takie jak nagłówki, podnagłówki i treść główna. Unika jednak nadmiernej ilości fraz kluczowych, aby tekst brzmiał naturalnie i spójnie.

    Zwraca uwagę na długość tekstu, który wpływa na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Minimalna długość tekstu SEO wynosi 300 słów, jednak im dłuższy tekst, tym większe możliwości wykorzystania słów kluczowych. Asia stosuje śródtytuły i krótkie akapity, aby ułatwić czytelnikom zrozumienie treści i skupienie się na konkretnych tematach. Używa nagłówków H2, H3 itd., które nie tylko ułatwiają czytanie, ale także pomagają w lepszym indeksowaniu tekstu przez roboty Google.

    Asia kładzie nacisk na tworzenie wartościowych treści, które przyciągną uwagę i zainteresowanie czytelników. Oprócz wyszukiwania słów kluczowych, ważne jest stworzenie kreatywnego i innowacyjnego tekstu, który wyróżnia się na tle konkurencji. Architektka dba o przejrzystość tekstów SEO – stara się, aby tworząc teksty, każdy z jej artykułów zawierał spis treści z nawigacją po śródtytułach. Projektując treść strony, korzysta także z linkowania wewnętrznego, czyli umieszczania linków do innych stron lub napisanego tekstu na swojej stronie.

    Więcej wskazówek do pisania dobrych tekstów SEO i optymalizacji treści znajdziesz w naszym artykule.

    Wystartuj z firmą #4 - Oferta na stronie internetowej

    Dobór i optymalizacja zdjęć na stronie internetowej – postaw na jakość treści

    Będąc twórczynią profesjonalnych treści na swojej stronie internetowej, Asia zdaje sobie sprawę z równie ważnej roli obrazów. Dobre zdjęcia przyciągają uwagę czytelników i poprawiają prezentację tekstu w wynikach wyszukiwania. Przy ich doborze wybiera obrazy, które są związane tematycznie z treścią artykułu lub oferty. Dzięki temu obrazy wizualnie uzupełniają tekst i przyciągają uwagę czytelników. Asia stara się również korzystać z wysokiej jakości zdjęć, które są estetyczne i profesjonalne, ponieważ budują wtedy wiarygodność i zaufanie wobec marki.

    Architektka przeprowadza również optymalizację grafik pod kątem strony internetowej. Oznacza to dostosowanie rozmiaru i formatu zdjęć do wymagań technicznych strony, aby zminimalizować czas ładowania i poprawić ogólną wydajność strony. Asia dba o zoptymalizowane pliki graficzne, które są odpowiednio skompresowane, zachowując równocześnie wysoką jakość wizualną.

    Istotne jest też to, aby zoptymalizować obrazy pod kątem wyszukiwarek. Asia nadaje im nazwy i tagi, umieszcza je w odpowiednich miejscach na stronie, aby pomóc robotom Google w lepszym pozycjonowaniu artykułów. Dodatkowo korzysta z odpowiednich nazw plików dla zdjęć, które są związane z ich treścią. W ten sposób ułatwia wyszukiwarkom rozpoznanie zawartości obrazów i ich powiązanie z tematyką strony. Dzięki starannej selekcji obrazów oraz ich optymalizacji pod kątem technicznym i dostępności, Asia dba o to, aby zdjęcia w pełni wspierały przekaz treści i tworzyły pozytywne wrażenie wizualne dla odwiedzających stronę.

    Proces tworzenia treści na stronie internetowej wymaga wiedzy z dość szerokiego zakresu. Dobre praktyki pisania tekstów sprzedażowych, optymalizacja SEO, wybór i optymalizacja zdjęć pomogą zaprezentować Asi ofertę jej biura architektonicznego tak, aby zachęciła jak największą liczbę potencjalnych klientów do skorzystania z jej usług.

Sprawdź nasze wybrane realizacje stron internetowych

Posiadamy rozbudowane portfolio, które jest gwarancją wieloletniego doświadczenia