Stała współpraca z The Lion polega na udostępnieniu Ci naszych ekspertów o różnych specjalnościach w wybranym przez Ciebie wymiarze godzin, a to wszystko pod czujnym okiem opiekuna klienta. Sprawdź nasz cennik i wybierz pakiet najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
Korzystaj z kompetencji naszego zespołu, dobierając specjalistów do swoich aktualnych potrzeb. W ramach abonamentu zlecisz nam prace graficzne, obsługę strony internetowej, przygotowanie tekstów, a nawet niektóre prace programistyczne.
Zbudowanie wewnętrznego działu marketingu o szerokich kompetencjach jest drogie i czasochłonne. Dzięki abonamentowej współpracy z The Lion obniżysz koszty, poszerzysz kompetencje swojego zespołu oraz oszczędzisz czas.
Obniżymy koszty,
a poprawiamy wydajność Twojego działu marketingu
Poszerzymy kompetencje Twojego zespołu bez konieczności zatrudnienia nowych pracowników
Oszczędzimy Twój czas,
który poświęciłbyś na proces rekrutacyjny, dostarczając
sprawdzonych wykonawców
Zapewnimy wysoką elastyczność, możliwość doboru specjalistów do aktualnych potrzeb biznesowych
*Wyliczone w oparciu o medianę wynagrodzeń z dnia 29.03.2023 na podstawie umowy o pracę na stanowisku e-marketing Specialist według raportu serwisu wynagrodzenia.pl. Kwota obejmuje pełen koszt pracodawcy, uwzględniając koszty związane ze składkami i podatkami po stronie pracodawcy oraz pracownika, w tym m.in. ubezpieczenie emerytalne, chorobowe, rentowe.
Sprawdź nas z rabatem -25%
* Wszystkie podane kwoty są cenami netto, do których należy doliczyć aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT (23%).
W ramach stałej współpracy z The Lion możesz zlecić nam dowolne zadania związane z pracami, które wpisują się w kategorie prac opisanych w sekcji “W czym możemy Ci pomóc?”. Z tego powodu przygotowanie zamkniętego katalogu zadań wraz z szacunkowym czasem realizacji byłoby niemożliwe. Mimo wszystko, dla lepszej wizualizacji współpracy z nami, przygotowaliśmy listę najczęściej realizowanych zadań wraz z szacunkowym czasem pracy.
Prace graficzne
Zadanie | Orientacyjny czas pracy (h) |
Opracowanie biblioteki szablonów dla wpisów na firmowym profilu w Social Media np. Facebook, tzw. Social Media Company Library | 12-16 |
Przygotowanie grafik dla 3 wpisów na firmowy profil w serwisie Social Media np. Facebook, LinkedIn w oparciu o Social Media Company Library | 1 |
Przygotowanie dedykowanych grafik do wpisów na blogu lub infografiki tematycznej | 2 |
Przygotowanie grafik, obróbka zdjęć na podstronę ofertową na stronie internetowej | 2 |
Wykonanie graficznej prezentacji realizacji do Portfolio lub Case Study | 3 |
Przygotowanie zestawu reklam graficznych dla kampanii w systemie Google Ads lub Meta Ads (Facebook, Instagram) | 6 |
Copywriting
Zadanie | Orientacyjny czas pracy (h) |
Przygotowanie treści ofertowej na stronę internetową (ok. 500 słów) | 5 |
Przygotowanie tematycznego wpisu na blog firmowy (ok. 500 słów) | 3 |
Optymalizacja artykułu, treści oferty pod SEO (uzupełnienie tekstu słowami kluczowymi, konfiguracja tagów HTML, przygotowanie meta tagów) | 3 |
Przygotowanie treści 3 wpisów na firmowy profil w serwisie Social Media, np. Facebook, LinkedIn | 1 |
Administracja stron internetowych
Zadanie | Orientacyjny czas pracy (h) |
Aktualizacja CMS WordPress i wtyczek | 2-5 |
Wykonanie pełnej kopii bezpieczeństwa strony | 1 |
Dodanie nowej podstrony ofertowej wraz z konfiguracją i uzupełnieniem treścią | 2 |
Dodanie wpisu na blogu, case study, realizacji w portfolio | 1 |
Pamiętaj, że powyższa estymacja jest szacunkowa i rzeczywisty czas realizacji poszczególnych zadań może być różny, w zależności od Twojego zaangażowania w proces twórczy, ilości wariantów projektu, zaawansowania strony internetowej lub zgłoszonych poprawek.
W ramach umowy abonamentowej realizujemy prace, które wpisują się w listę zadań opisanych w sekcji “W czym możemy Ci pomóc?”.
W ramach współpracy abonamentowej nie realizujemy takich prac jak:
Prace graficzne:
Pisanie tekstów:
Administracja stron internetowych:
Prace programistyczne:
Wszystkie powyższe prace, których nie obejmuje współpraca abonamentowa podlegają indywidualnej wycenie.
Czas pracy nad realizowanymi zadaniami mierzymy z wykorzystaniem specjalnej aplikacji do pomiaru czasu pracy – Toggle. Pod koniec każdego miesiąca otrzymasz pełnym raport w formie PDF, w którym będą rozpisane zrealizowane zadania wraz z czasem jaki został na nie przeznaczony.
Pierwsza godzina pracy naszego specjalisty nad zadaniem jest liczona od chwili rozpoczęcia pracy, a każda następna godzina jest liczona od przekroczenia pierwszych 15 minut rozpoczętej godziny. Na przykład, jeśli przygotowanie tematycznego wpisu na blog firmowy naszemu copywriterowi zajmie 3 godziny 50 minut, czas pracy zostanie zaokrąglony do pełnych 4 godzin. Natomiast, gdy na przygotowanie grafiki na stronę internetową grafik poświęci 1 godzinę i 10 minut, to czas pracy zostanie zaokrąglony do 1 godziny.
W ramach umowy abonamentowej gwarantujemy przydzielenie specjalisty oraz rozpoczęcie prac nad zleceniem maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia.
Tak, możesz dokupić dodatkowe godziny w razie potrzeby po podstawowej stawce godzinowej 120 zł netto/h. W przypadku dodatkowych godzin, nie gwarantujemy dostępności naszych specjalistów w ciągu trzech dni roboczych od zgłoszenia zlecenia.
Tak, niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc i zasilają pulę tzw. godzin dodatkowych, z których możesz skorzystać dopiero po wykorzystaniu podstawowego pakietu godzin w aktualnym miesiącu. Godziny z puli “godzin dodatkowych” nie przechodzą na kolejny miesiąc.
Umowę abonamentową możesz wypowiedzieć w dowolnym momencie ze skutkiem od następnego miesiąca.
W ramach abonamentu zajmujemy się przygotowaniem projektów graficznych, które po konsultacji zamieścimy na Twojej stronie internetowej oraz wypromujemy na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn. Świadczymy usługi graficzne także w ramach tworzenia projektów pod reklamy w systemach Google Ads, Meta Ads i LinkedIn Ads.
Dzięki temu, że oferujemy kompleksową obsługę graficzną, możesz mieć pewność, że wszystkie materiały, jakie stworzymy dla Twojej firmy, będą stanowić ze sobą spójną całość. W ramach naszych usług oferujemy konsultacje oraz atrakcyjne projekty graficzne stworzone zgodnie z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami naszych klientów. Zależy nam na tym, by efektem naszej pracy były realizacje zleceń graficznych, które odzwierciedlą specyfikę Twojej firmy oraz przyciągną uwagę klientów. Każde zlecenie, jakie dostajemy, traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań, by dostarczać wsparcie graficzne zarówno dla małych, jak i większych firm.
Do naszego zakresu projektowania graficznego w ramach usługi abonamentowej NIE NALEŻY tworzenie projektów przeznaczonych do druku (np. ulotek, banerów reklamowych, opakowań itp.) – poruszamy się wyłącznie wokół usług marketingu internetowego. Poza materiałami drukowanymi w ramach oferty abonamentowej nie tworzymy również identyfikacji wizualnej firmy – taką usługę możemy wycenić indywidualnie. W ramach obsługi graficznej firm w abonamencie, nie realizujemy także projektowania makiet UX/UI ani stron, sklepów czy aplikacji internetowych.
Dobry tekst SEO powinien być przyjazny dla użytkownika i uwzględniający wymagania wyszukiwarek. W swojej pracy zwracamy uwagę na jakość treści i słowa kluczowe. Opracowujemy odpowiednią strukturę tekstu, zamieszczamy linki wewnętrzne oraz optymalizujemy długość treści podczas pisania tekstów, tak żeby osiągać jak najlepsze rezultaty optymalizacji pod SEO.
Zlecając obsługę strony w ramach abonamentu, możesz skupić się na prowadzeniu własnego biznesu, a nie martwić się o techniczne aspekty działania strony. Powierzenie nam obsługi Twojej strony internetowej zwiększy jej bezpieczeństwo i stabilność, a także pozwoli poprawić jej widoczność dzięki tworzeniu i publikacji nowych treści. Oto kilka dodatkowych powodów, dla których warto powierzyć nam administrowanie stron internetowych: